sobota, 9 sierpnia 2014

Ocena




Dzisiaj do oceny zgłosiła się lilianaQQQ.




  Dobrze dobrane włosy, ale makijaż nie jest zbyt ciekawy. 
Koniecznie powinnaś zmienić te usta, polecam wizytę w Oficjalnym SPA :) Kurtka jest słaba jakościowo, spódnica też nie za dobra.
Brak jakichkolwiek dodatków :<



OGÓLNE WRAŻENIE: 4/10
TWARZ: 5/10
CIUCHY: 4/10
DODATKI: 0/10


RAZEM: 13/40









Następna w kolejce czeka  Varg.




Niezła kompozycja włosów. Oczy niewiele widać, ale podobają mi się usta :) Pod koszule założyłaś bluzkę, więc stylizacja wygląda bardziej naturalnie. Podoba mi się ta kokardka :3  Przejdźmy do ogólnej oceny:


OGÓLNE WRAŻENIE: 8,5/10
TWARZ: 10/10
CIUCHY: 9/10
DODATKI: 9/10

Brawo :D
Wygrywasz 10 glamsów :)

9 komentarzy:

  1. YAAAY, dzięki :P Kiedyś na pewno jeszcze cuś zrobię, będę qwa sławna i będę miała jeszcze większą górę jak na razie bezużytecznych glamsów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no, już mam jakieś 322 glamsy xd I po co? ...

      Nowy bezużyteczny cel: dobić do 500 glamsów i 500.000 M$ xD

      Usuń
    2. Wow :o Ja zawsze od razu wydaje, chociaż mam ponad 50 stron z OB, zawsze coś się znajdzie ._.

      Usuń
    3. A ja z OB mam tylko 11 stron ._.

      Usuń
    4. To jakim cudem masz tyle glamsów i 11 stron? xD

      Usuń
    5. Kupowałam wcześniej za jakimś cudem zdobyte glamsy :') A teraz... Trochę mi przybyło od wymiany prezentami z Helvete, trochę za kolekcję Pastel Gotów... Nie wiem, jakim cudem, po prostu przybyło mi ich ;-; nie mam na co narzekać (chyba, że na to, że nie umiem rysować :')

      Usuń
    6. + ktoś kupował moją "zablokowaną" (czyli drogą - jakieś 100 glamsów) limitkę ;w;

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń