wtorek, 12 sierpnia 2014

Przekopywanie się przez ciemną stronę FS i rysowanie czegoś, co w porównaniu z oryginałem jest ciuchem z OB #2


Nasz FS jest pełen perełek, jeśli chodzi o ciuchy. Niektóre sprawiają, że staję się nagle wesoła i się uśmiecham, inne, że płaczę, bo ktoś samym swoim brakiem talentem powalił mnie na kolana. Jestem pewna, że KAŻDA chciałaby mieć te ciuchy w swojej garderobie.
Oto niektóre z perełek, które zobaczyłam, przy większości urzekł mnie ich kształt i wybitne cienie:
Tekst alternatywny
Ja jednak mam zamiar zająć się tym:
Tekst alternatywny
Cena? Jak na takę piękną sukienkę na serio niedrogo, jedynie 1000M$ ;_;
Moje "dzieło":
 Tekst alternatywny
Szału nie ma, ale da się patrzeć.

Dalej możecie podsyłać jakieś piękne perełki, chętnie się wszyscy pośmiejemy.

Zero ruchu na blogu no ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz